Delavnice

Ilustracija: Urška Stropnik Šonc

Lovci na lažne novice

Za začetnike • 90 min

Interaktivno delavnico izvedemo na vaši šoli. Primerna je za osnovnošolce in dijake.

  • Kaj so lažne novice?
  • Kako jih prepoznamo?
  • Zakaj jih ne smemo širiti?
  • Kakšna je vloga medijev v demokratičnih družbah?
Ilustracija: Urška Stropnik Šonc

Šolske novice

Za nadaljevalce • 90 min

Interaktivno delavnico izvedemo na vaši šoli. Primerna je za osnovnošolce in dijake.

  • Kako zasnujemo šolski časopis?
  • Kako napišemo dober novinarski članek?
  • Zakaj so novinarji pomembni tudi v šoli?
Ilustracija: Urška Stropnik Šonc

Nimam pojma

Za začetnike • 90 min

Interaktivno delavnico za učiteljske kolektive izvajamo na osnovnih in srednjih šolah. 

  • Kaj je medijska pismenost in zakaj je pomembna?
  • Kako prepoznavamo lažne novice in zakaj je njihov vpliv na skupnost poguben?
  • Katera orodja za razlikovanje resnice in laži imamo na voljo?
Ilustracija: Urška Stropnik Šonc

Lažne novice in medijska pismenost

Za začetnike • 8 ur

Interaktivna delavnica za učitelje in profesorje, ki prinaša 0,5 točke za napredovanje. Prijavite se lahko v sistemu Katis.

  • Kaj so lažne novice?
  • Kako jih prepoznamo?
  • Kakšne so zakonitosti družbenih omrežij?
  • Zakaj je bolje biti neaktiven državljan kot dezinformiran aktiven državljan?

Kotizacija

Ilustracija: Urška Stropnik Šonc

Ustvarjanje novinarskih in medijskih vsebin

Za začetnike • 8 ur

Interaktivna delavnica za učitelje in profesorje, ki prinaša 0,5 točke za napredovanje. Prijavite se lahko v sistemu Katis.

  • Kako ustvariti šolsko glasilo?
  • Kako čim bolj učinkovito izvajati predmet vzgoja za medije oziroma ustvariti šolsko glasilo?
  • S katerimi sodobnimi tehnologijami in platformami si lahko pomagamo?
  • Kateri žanri so najbolj primerni?

Kotizacija

Ilustracija: Urška Stropnik Šonc

Medijska pismenost po meri

Po dogovoru • od 45 min do 8 ur

Interaktivna delavnica za vse, ki želijo okrepiti kritično razmišljanje o novicah.

  • Zakaj morajo biti novice verodostojne?
  • Kako prepoznati pristranskost v novicah?
  • S katerimi orodji si lahko pomagamo?

Po dogovoru glede na izbrano dolžino

Kaj vključujejo delavnice?

Delo na primerih

Pridobljeno znanje lahko preizkusite na praktičnih primerih.

Uporabni napotki

Na vsaki delavnici prejmete konkretne uporabne napotke oziroma škatlo z orodji, kako prepoznavati lažne novice.

Multimedijsko gradivo

Delavnice vključujejo video vsebine in računalniške igre.

Cenik

Delavnica do dve uri

250 EUR

  • Aktualni primeri
  • Praktičen pristop
  • Škatla z orodji
  • Dolgoletne izkušnje strokovnjakinj

Ustvarite račun in postanite poznavalec medijske pismenosti.

Niste našli delavnice zase?

Pogovorili se bomo, kakšna znanja potrebujete in kako vam lahko pomagamo.

Kaj pravijo udeleženci?

Ključna vprašanja sodobnega časa

»Želim čestitati tako dr. Sonji Merljak Zdovc kot tudi OŠ Franceta Bevka, da so ključna vprašanja sodobnega časa vzeli zares in v premišljevanje o njih kot tudi v iskanje odgovorov vključili svoje učence. Tako spodbudno izobraževalno okolje otrokom in mladostnikom mogoče ne bo ponudilo odgovorov na vsa vprašanja, ponudilo pa jim bo znanje in samozavest, da je ena ključnih človeških zmožnosti kritično mišljenje.«

Dr. Sandra Bašič Hrvatin, o delavnici za osnovnošolce, 2019

Odličen pristop za delo z mladimi

»Poleg izjemne strokovnosti dr. Sonjo Merljak Zdovc odlikuje tudi odličen pristop za delo z mladimi, ki jih navdušuje nad novinarskim delom ter izobražuje na področju argumentiranja, kritičnega mišljenja in obvladovanja jezika.«

Gregor Deleja, ravnatelj Gimnazije Celje – Center, o delavnici za srednješolce, 2018

Kakovostna izvedba

»Delavnica je super zastavljena in Saša Petejan jo je tudi zelo kakovostno izvedla.«

Anja Sever, šolska pedagoginja v OŠ Livada, o delavnici za učitelje, 2023