Media Masters: Z igro do znanja o medijih

| 23. 01. 2025 | Projekti

Projekt Media Masters izboljšuje medijsko pismenost in spodbuja aktivno državljanstvo v devetih državah EU. Projekt naslavlja osnovnošolce in srednješolce, študente, učitelje in novinarje.

Osrednji del projekta, ki ga izvajamo v okviru programa CERV, predstavlja razvoj inovativnih orodij za boljšo poznavanje informacij in prepoznavanje dezinformacij, in sicer družabna igra, ki bo na voljo v jezikih partnerskih organizacij in v angleščini, ter mobilna aplikacija Media Masters. Obe orodji simulirata resnične scenarije.

Tako igra kot aplikacija sta zasnovani za uporabo tudi po koncu projekta, kar omogoča njuno dolgoročno vključitev v izobraževanje.

Igro in aplikacijo bodo partnerji preizkusili na delavnicah in usposabljanjih.

V Zavodu Časoris bomo organiziral štiri dogodke, med njimi tri delavnice na osnovnih in srednjih šolah, kjer bodo učenci in dijaki preizkusili igro, ki pomaga prepoznavati dezinformacije v medijih in njihov škodljiv učinek na družbo.

Na ravni projekta je načrtovanih 43 dogodkov, vključno z delavnicami, konferencami in zaključnim srečanjem v Bruslju. Dogodki bodo pritegnili več kot 33.000 udeležencev.

Projekt želi prispevati k trajni preobrazbi izobraževalnih programov na področju medijske pismenosti.

Pri tem Časoris sodeluje tudi pri razvoju vsebin za družabno igro in aplikacijo, s čimer pomembno prispeva k doseganju ključnih ciljev projekta – opolnomočenju mladih za bolj kritično in informirano vključevanje v medijski prostor in demokratične procese.

Vrhunec projekta bo zaključni dogodek v Bruslju leta 2026.

Media Masters predstavlja korak naprej k bolj ozaveščeni in aktivni družbi, ki se bo znala učinkovito spoprijeti z izzivi digitalnega sveta.

Partnerji:

Financira Evropska unija v okviru programa Državljani, enakost, pravice in vrednote (CERV). Vsebina izraža izključno stališča avtorjev, Evropska komisija pa ni odgovorna za kakršnokoli uporabo informacij, ki jih vsebuje.

Sofinancira EU
Sofinancira EU